Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2018, 00:42   #147
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
5 jaar langer dan de collega's die ik heb zien gaan op mijn vorige job, 8 jaar langer dan de collega's op mijn huidige werk, en zoals het er naar uit ziet wordt dat 10 en misschien zelfs 12 jaar.

Huisvrouwen vroeger hadden 10 kinderen en geen wasmachines, supermarkten, ... en die trokken geen dop. Dat ik dus zoveel langer moet werken is dat ook om profiteurs zoals u te onderhouden. Vrouwen die thuis blijven met één kind; die zich zo dood vervelen dat ze forums afschuimen, de halve dag soaps kijken en de Koran lezen terwijl ze er in slagen dop te trekken.
Doppen is niet profiteren, het is een periode van werkloosheid overbruggen. Je kan ook enkel doppen als je dat recht hebt opgebouwd. Jij zou het ook doen, moest je het ooit nodig hebben!
Voor de rest vergelijk je appelen met peren en heb je enkel maar vooroordelen over huisvrouwen. Je weet niets over mij, niets. Over hoe schappelijk m'n ex-werkgever was in het geven van bijkomend ouderschapsverlof of tijdskrediet... de kerel riep al rond met een scheve smoel omdat ik op moederschapsverlof ging. Dan krijg ik nog 6 maanden schorsing bij rva omdat ik zelf gestopt was met werken. Ja, ik zat met een baby van 2,5 maand en nee,, ik had daar geen geschikte opvang voor gevonden. Eerst zelf kindjes maken, dan pas zagen over al dan niet thuis blijven ok? Wie denk je wel dat je bent? Vadertje staat himself? Dus ja, ik geniet ook gewoon van het leven.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 18 maart 2018 om 00:43.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden