Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2019, 21:20   #15
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Ik ben zo'n rasechte Aantwaarpse die gaan lopen is in de koekestad. Ik zag het verval opkomen en erger worden en heb bewust gekozen mijn kinderen in een andere omgeving en mentaliteit te laten opgroeien. Nu bijna 12+1 jaar later nog gene seconde spijt van gehad. Antwerpen is de schone stad niet meer.
En toen ik er de laatste keer was enkele jaren terug, heb ik besloten niet meer terug te gaan. Zelfs niet op visite bij vrienden of familie. Die komen zelf liever naar hier op bezoek. Alles is er stilaan weg of kapot gemaakt. Triestige toestand.
Mijn ouders zijn er ook 'gaan lopen'.

En de vrienden waar ik al eens bij op bezoek ga die in het Antwerpse wonen die zoeken binnenkort ook te verhuizen.

Ik was vroeger groot fan van Antwerpen maar dat is op huidig ogenblik tot ver onder het vriespunt gezakt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden