Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2018, 20:33   #25
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Stel je voor dat andere landen dat schuld-en rentevrije geldsysteem zouden overnemen, dan zouden onze arme banksters hun mondiale geldzwendel in rook zien opgaan.
Dáárom moest Duitsland vernietigd worden...
Voornamelijk ja; Hitler wou een ander bankensysteem stichten. Het enige waar je geen rekening mee houdt is dat dankzij "Snorremans" er überhaupt een Joodse staat kwam. Het Hitlerisme heeft voor het Zionisme gezorgd. Ik denk dat dat het originele plan was, maar Hitler ging wat te ver met zijn haat tegenover de gewone Joden dus moesten andere krachten ingrijpen.

Je hebt dan ook het feit dat Auschwitz een kamp was gesticht door I.G. Farben een multinational die daar slavenarbeid gebruikte. En de Britse en Nederlandse koningshuizen waren vriend aan huis bij "Snorremans" in het begin. Er waren al plannen in 1925 voor werelddominantie vanuit Duitsland en het Europese rijk e.d.

Ik denk vooral dat bepaalde krachten een excuus nodig hadden voor een Zionistische staat en ze hebben Hitler hiervoor misbruikt. Uiteindelijk denk ik dat als Hitler dit éénmaal doorhad al zijn "waanzin" losliet op de Joden.
TV-verslaafde is offline