Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2018, 20:30   #4923
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Voor de duidelijkheid; toen destijds Mueller hoofd van de FBI was, heeft hij voor de camera's Amerika in de Irakoorlog 2 gezogen. Hij moet beter weten dat zijn 'verhalen' off WMD destijds een total hoax was. Deze man (Mueller) hoort in het gevang thuis; dunkt me. Dit omdat hij bijgevolg een miljoen doden op zijn geweten heeft. Plus mede verantwoordelijk dat hij Washington DC se staat per capita met de meeste miljardairs heeft gemaakt; lees de Amerikaanse staat gestoeld op wapenindustrie een paar triljard aan leningen heeft opgezadeld. U leest het goed niet Silicon Valley heeft de meest miljardairs per capita. Waar wapenlobby wel niet goed voor is..

Maar nee inmiddels na ontslag Comey heeft deze fantast MSM verder en in heuse thriller weten te doen belanden hetgeen een prelude is en blijft. Alhoewel ik binnenkort wel een implosie verwacht. You can fool some people some, but you can't fool the people all the time. Het is inmiddels wel mooi geweest.

Wie wil overleven aan de top van Amerika moet een deugneut & leugenaar pur sang zijn. Dit is geen mening maar een gegeven. Psychopaten kunnen het etiket weldoener of vooruitstrevende CEO zijn; desalniettemin het blijven keiharde lieden; die er niet voor terugdeinzen om de leugen als regel te kunnen laten regeren. Jeff Bezos, Suikerbuik, Steve Jobs, ook Elon Musk; geen frisse lieden. Google heeft geen probleem met censuur in Turkije en China, Elon Musk rocketeert het het ene na de andere extreem vervuilende de atmosfeer in. Psycho Jezos Bezos is een boek vol over te schrijven; ga zo door !

Overigens meen ik dat de Hillary collusion met Rusland -uranium deal- en natuurlijk een soorthgelijke putjesschepper erop zet 'gekipt' voor het vak; een zelfde thriller mogen verwachten.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 17 augustus 2018 om 20:58.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden