Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2009, 19:32   #356
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Insider ? Ik ben enkel maar 'insider' in mezelf.

Je wilt me dus uit mijn tentje lokken en tot uitspraken dwingen ? Ik wil wel uit mijn kot komen hoor. Van zodra je gedaan hebt met je tirade op 'Groen!'. En van zodra het duidelijk is voor wie en waarom ik spreek. Voor mezelf dus. Zeker niet voor 'Groen!'. Raakpunten tussen mij en 'Groen!' zullen eerder toevallig zijn. En ik kan niet garanderen dat er geen dieren zijn gesneuveld in het tot stand komen van mijn visie.

Het spreekt voor zich dat ik mij niet geroepen voel om je tirades op 'Groen!' bij te sturen, noch om ze aan te scherpen. En dat is wat je tot noch toe gedaan hebt. En ik zit hier met grote ogen mezelf af te vragen: Wat bedoelt 't 'em nu eigenlijk, wtf heeft dat met mij te maken ?
Wow het niveau van de discussie stijgt weer.
Bij mijn weten heb ik hier geen tirades gevoerd ??? Tieren = schreeuwen ???

Dus we komen terug op mijn stelling en zoeken nog altijd het groene antwoord:

je maakt een groene 'biosfeer' en bewijst aan de mensen hoe jullie kunnen leven met zero input... Doemaar. Ik wacht met spanning af. We gaan dan de resultaten van jullie experiment met veel plezier copieren over gans de maatschappij.

We maken het maatschappijl model: levenzonder vlees, zonder groenten (want die waren ook weeral slecht), als het winderig is en zon beginnen we te werken, en tussendoor kunnen we via de modernste Biogasketels electriciteit produceren, de restwarmte via een ammonia warmtecyclus omzetten naar huisverwarming, en bijstoken met zonnepanelen. We vergeten even hoe we aan al die technologie komen en kunnen produceren, en we gaan zorgen dat we een 0% energieafhankelijkheid status bereiken. En bovendien ook nog eens de kerncentrales afbouwen, het verbranden van de afval verbieden, de research naar vierdegeneratiekerncentrales blokken, etc...

ALs dat tirades zijn voor u, dan denk ik, dat jij gewoon geen goed antwoord weet

mvg
Paul