Discussie: Error 502
Los bericht bekijken
Oud 28 april 2021, 06:03   #6
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik loop tegen een probleem aan met de forumsoftware. Als ik een tijdje wat meer gebruik maak van het forum beginnen er op den duur steeds meer discussies niet meer te laden. In plaats van de normale pagina krijg ik dan een scherm te zien met daarop Error 502 bad gateway (en een boel andere tekst die minder belangrijk lijkt). De makkelijkste workaround tot nu toe was een browser waarop dit gebeurd "afschrijven" en op de volgende verder gaan. De nieuwe browser werkt dan een tijdje naar behoren voordat hetzelfde gedrag begint. Op het moment dat dat gebeurt lijkt het dezelfde discussies te beïnvloeden. Dus niet specifiek discussies die ik nu veel volg ofzo. Omdat mijn browsers ondertussen op zijn heb ik er nog eens twee seconden over nagedacht en geprobeerd of ik niet gewoon alle cookies en sitegegevens kon verwijderen. Dat werkte. Mocht iemand dit probleem ook hebben: verwijder je cookies. Maat het blijft een vreemd probleem dat ik op andere sites niet heb. Vandaar dus toch een melding ervan hier.

EDIT: grappig genoeg is deze discussie een van die die niet laad op een browser die volgecookie'd is.

EDIT'er: het werkt ook als ik alleen de cookies van politics.be verwijder.

Sluit je browser af, en alle andere actieve programma's, en dan CCleaner of PrivaZer gebruiken. Die 'kuist' alle cookies weg + een hoop andere rotzooi. Als je daarna terug je browser start en het forum ga je zien dat je probleemloos alle draadjes terug kunt opladen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline