Los bericht bekijken
Oud 23 november 2016, 13:03   #964
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
uiteraard, maar zij doen dat op een legale manier, zonder te foefelen, onnodige stappen te zetten, mensen hun geld af te troggelen, enz.

Kortom, zij werken volgens de regels van de kunst, en krijgen dezelfde, of betere resultaten dan jij, zonder hun klanten onwaarschijnlijke risico's te laten lopen en voor een prijs ver onder de jouwe.

Niks mis mee.
Geen enkel van die adviseurs van Dyze lost dat probleem van het fabriek van PAUL EN wendy op ,daar hadden ze de tijd noch de organisatie voor .

Als ze worden gecontacteerd 1 a 2 maanden voor de faling lossen ze het wel op en goedkoop (gratis) ,ik krijg enkel de onmogelijke gevallen ,als al de andere het opgeven begin ik

Houten klara had Dyzo kunnen oplossen ,TT van wijnegem betwijfel ik omdat je daar de verborgen meerwaarde moet gezien hebben ,Paul en Wendy onmogelijk voor hen , de NV horeca betwijfel ik ook omdat ze mijn database niet hebben en zeker niet de Ra(spec) en de R(spec) kennen ze ook niet.

Ik heb gisteren met al hun adviseurs gesproken ,dit zijn traditioneel brave adviseurs die alles doen volgens het boekje ,maar daar red je geen PAUL EN wendy mee of HORECA NV of TT.

Elke zaak die kan gered worden met een W.C.O of doorstart gaat voor op mijn constructie. Sterfhuisconstructies zijn roeiboten en enkel bestemd als je het schip moet verlaten ,zolang je het drijvende kunt houden moet je niet bij mij zijn.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden