Discussie: Ze is zwanger.
Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2018, 06:01   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Die monarchieën kweken er op los tegenwoordig! Ze doen echt hun best om de vergrijzing tegen te gaan.
Alleen de allochtonen kunnen hun volgen : de Marokkaan in mijn straat heeft juist zijn 5de kleine gekregen (allee zijn vrouw). Hij heeft zich meteen ook een nieuwe auto aangeschaft, zo'n soort van kleine bus. Dure bak! Dat kindergeld moet nogal oplopen, zeg!
Ik herken dat 'tafereeltje' dat u beschrijft want hier in de buurt is dat ook zo.

Laatst nog een negerin gezien waar er twee naast liepen (kinderen) in de kinderwagen (dubbele) zaten er nog twee en haar buik stond nog mooi rond (tweeling waarschijnlijk?)

Dan denk je inderdaad, die kindergelden moeten echt zalig zijn.

Kindergeld voor 1 kind en al de andere daar staan ze zelf voor, zou dat een oplossing voor het 'probleem' zijn?

En zoals éne zekere Erdogan in eigen land opriep aan de autochtone bevolking aldaar om meer dan één kind te kweken? (lees: legers kweken)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 oktober 2018 om 06:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden