Los bericht bekijken
Oud 13 april 2017, 09:28   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Deze regering is zich dan ook aan het kapotregeren. De NVA gaat de electorale rekening gepresenteerd krijgen. En dat weet ze. Daarom haar forse stand tov immigratie/asiel.
Zelfs wij hebben geen glazen bol.
Wel goede voeling met de maatschappij in al haar geledingen, dus wij weten dat we niet moeten panikeren.

Verder is ons standpunt ivm immigratie en asiel helemaal niet fors. Het is gewoon eerlijk en rechtvaardig.
Zo van: "gij zijt hier zonder de nodige toestemming gevraagd te hebben om te mogen komen; tsja, gij zult terug moeten gaan".
En van: "oei, gij zijt stout, wel .. ga maar terug naar huis om manieren te leren".

En NIET van "hallo, jullie kennen mij niet en jullie spreken mijn taal nog niet, ik leef hier 3000 km van jullie, maar ik laat jullie weten dat ik ga afkomen. Zet alvast maar 2000 euro steun per maand klaar, en een hotel of een huis dichtbij een moskee. Tot straks. O ja, regel de details maar met mijn communistische advocate."

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 13 april 2017 om 09:32.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden