Los bericht bekijken
Oud 30 april 2017, 09:37   #50
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Je begrijpt het dus helemaal niet.
Nee? Ik denk dat ik het HEEL goed begrijp.

Citaat:
Het gaat niet alleen om de aanslagen.
Hoeveel jongeren zijn er vanuit Europa naar Irak en Syrie getrokken om daar te gaan vechten tegen onze maatschappij?
Hoeveel aanslagen zijn er al vermeden, juist door de aanpak van de politie?


't Ja, wij waren er niet bij, maar het lijkt mij ver gezocht dat agenten iemand die meewerkt zijn arm gaan breken bij een arrestatie.
En dan wil ik ook weten waarom die agenten deze jongeren wilden meenemen, want dat is niet iets dat gebeurd bij een gewone rustige controle.
En ja, die agenten hun gedrag komt voort uit de vele problemen die Europa heeft met Moslims.
En niet enkel de aanslagen, ook het opdringen van hun gedachtengoed, het uitschelden van westerse vrouwen, het beledigen van anders gelovigen, het niet respecteren van wetten en regels.


Weet je, ik wandel zelf heel regelmatig met Afrikaanse, Arabische en Aziatische vrienden door de steden in Europa.
En eigenaardig genoeg, hebben die weinig problemen met de plaatselijke politie, ze worden wel wat meer gecontroleerd dan Noord-Europeanen.
Iets dat die mensen beter begrijpen en aanvaarden dan wij, Noord-Europeanen.
Vaak krijgen wij, Noord-Europeanen, van hen te horen, deze controles zijn normaal, wij, Arabische mensen, zien er nu hetzelfde uit als de gekken die hier aanslagen plegen.
Zie je? Ik begreep het perfect!
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden