Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2015, 13:22   #39
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
De Wever leutert al van dag 1 in het stadhuis over het inzetten van het leger. Het is zowat zijn stokpaardje. De helft van de tijd als hij in de media verschijnt gaat het over het leger. De fetish van een extreem rechts man. Ik voel me eerlijk gezegd helemaal geen zak veiliger met het leger in de straat. Integendeel zelfs. Ik voel me door zo'n machtsvertoon geïmponeerd of hoe zegt men dat in negatievere zin. Geef mij maar deftig opgeleide politie in burger. Die militairen trekken waarschijnlijk de terroristen nog aan ook. Die staan daar gewoon als schietschijf of vermoeden in elke baard een terrorist en zijn helemaal niet opgeleid om de lont uit bepaalde situaties te halen of adequaat op te treden bij terrorisme.

Het zal vermoedelijk van het type mens afhangen; ik stel me zo voor dat een bange oude koningsgezinde wrekkige weduwe behangen met familiejuwelen die militairen wel ziet zitten maar bij mij werkt het averechts. Ik voel me er helemaal niet veiliger door. Ik ben er vrij zeker van dat het ook totaal geen nut heeft.
De man heeft het echt niet onder de markt.
Een vlaamsnationalist die oproept om Belgische soldaten in te zetten.

Het kan verkeren hé.
Henri1 is offline