Discussie: Brexit
Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2016, 14:41   #21
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En als België alleen komt te staan ? De absolute vrijheid ? Wat voor U of mij een slechte regeling is is voor anderen dan weer een goede regeling en omgekeerd.Ik vind het leuk dat er in restaurants niet meer mag gerookt worden maar ik begrijp dat veel anderen dat dan weer niet leuk vinden ...Ik zou het leuker vinden mochten we iets harder mogen rijden op de snelweg maar anderen vinden dan weer net het omgekeerde.....en ik heb nooit geweten dat men mijn toestemming heeft gevraagd om regels of wetten te stemmen.....Of dat nu vanuit Europa de Federale regering de Vlaamse of de Brusselse is......
Citaat:
Maar waar denkt U dat het dan wel volmaakt is ?
China ? Rusland ? VS ? Japan ? Nigeria ? Zimbabwe ? Brazilië ? Mexico ? Keuze genoeg zou ik zeggen van paradijzen
Ik ben opzoek gegaan , gevonden een eiland onafhankelijk op alle gebied ,rond de 85.000 inwoners , veel natuur , rust , en een zeer goede infrastructuur van wegen en dergelijke levensomstandigheden... geen Islam en onrust zaaiende culturen aanwezig , voil�* mijn droom gevonden het bestaat, heel simpel ik vertrek binnen paar jaar als het hier onhoudbaar verder bergaf gaat.... ik doe er geen doekje s meer rond iedereen mag het weten.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 mei 2016 om 14:42.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden