Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2023, 08:07   #18
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Ik krijg dit jaar en volgend jaar weer ecocheques. Weet niet wat er mee aanvangen. Verkopen kan je niet meer want ze zijn elektronisch. Met corona kreeg ik er ook en toen kwam het een beetje uit. Hoewel de koelkast AA+ en nog goed was toch maar een nieuwe gekocht om meer diepvriescapaciteit te hebben. (Een goede koelkast weg doen is niet echt ecologisch maar kom.) Nu zijn al mijn huishoudtoestellen ecologisch, minstens AA+. Kan ik boeken kopen met ecocheques ? Opslaan van CO2 ... ? Neen ? Of alleen boeken over ecologie of van partijleden van de groenlinkse partijen ? Fok het cryptocommunistisch, links en groen 'nudgen'. Overal voel en ontwaar ik dwang en onvrijheid. Van migratie tot verkeerde ecologie, het wordt me allemaal met stok en wortel ongewild door de strot geramd.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden