Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2003, 01:15   #64
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Als ik het goed begrijp wil jij dus een soort bijenkorfmaatschappij oprichten waar elk zijn hokje krijgt naargelang zijn prioriteiten. (Flaminganten willen van België er zo een simplitische met twee raten maken, luister je niet wat veel naar hen?
)
Don't worry, zo ver is het nog niet gekomen
Dat is absoluut geen drijfveer in deze, des te meer omdat een onafhankelijk Vlaanderen en Wallonië absoluut geen oplossing zou bieden voor het probleem dat ik hier aankaart. Ik dacht eender aan grote maatschappelijke stroming, die er echt wel te ver uit elkaar liggende meningen op na houden. Om het eventjes heel zwart-wit voor te stellen lijkt het mij in een maatschappij waar we enerzijds een hoopje communisten hebben rondhuppelen en anderzijds een stel neo-liberalen zien rondzwermen beter om 2nieuwe samenlevingen tot leven te roepen en elke groep een eigen staat te gunnen dan dat je gaat proberen deze extremen met elkaar te verzoenen.
Maar ik zal eens onder de wol kruipen en er nog eens goed over nadenken hoor
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden