Discussie: Bplus Zegt Het Goed
Los bericht bekijken
Oud 11 december 2004, 16:25   #29
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Als de Union-Belgiekskes denken dat alleen de Vlaams-nationalisten anti-monarchie en separatistisch zijn dan hebben ze het mis.

Vorige vrijdag sprak ik met een VLD-er met nogal wat 'juiste' kennis(sen) en bijbehorende macht. Hij vertrouwde mij toe dat hij voor De Decker stemde.

De man vindt dat we de Flippe moeten steunen om hem meer van die 'taaie' uitspraken te ontlokken. 'Eén keer kan zoiets, maar geen vijf keer', aldus de woorden van de man.

De tijd van Verhofstadt is, volgens dezelfde VLD-er, voorgoed voorbij en één van de redenen daarvoor is zijn blunder om met de sossen in zee te gaan inplaats van met de CD&V.
Niet de VLD maar de SP-A is volgens hem de Pest voor Vlaanderen en het probleem met het Zuiden des lands kan maar op één manier opgelost geraken: door de splitsing van het land. Dat Wallonië een verschrikkelijk duur 'derde wereldland' is maakt dat echter niet gemakkelijk.

Wat de VLD-er ook nog opmerkte is dat de Flippe niet langer in een aantal steden en gemeenten meer hoeft te komen tegen de tijd dat hij eventueel toch nog de Belgische troon bestijgt.

Wie dus dacht dat Belqique en zijn koninklijke hofhouding veilig is dankzij de VLD, vergist zich.
Voor mijn part mogen alle traditionele politici anti-Belgisch zijn. Hun rijk is toch bijna uit.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 11 december 2004 om 16:26.
Hans1 is offline