Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2018, 08:17   #1404
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
FiFY
hehehe, nice touch die "aanpassing" van vanderzapig's quote

Bon, ik dacht hier gaan we weer, nog eens fenixxx (die er precies en erezaak van maken alleen het xenofobe gedeelte van de feiten te brengen).

Ik heb dan het artikel van GP gelezen. Ik las o.a.:

"
It is clear in the guidelines provided by the National Agency for Education. Clothing is an individual expression and the school can not exert such control over either young or older students. It is not the task of the school, and everyone who works at school should know that
"

(De reactie van de minister van onderwijs).
Het wordt dus afgekeurd door de overheid. Prima.

Ik lees ook bovenaan:

"
27 out of 40 municipal preschools in vulnerable areas in Stockholm, Malmö and Gothenburg may intend to control, correct and force children to veil, a review by GP shows.
"

De scholen zouden dus MISSCHIEN ("may") DE INTENTIE HEBBEN ("intend") om te...

2 opmerkingen daarover:

1. je weet niet hoe die review van GP is opgesteld; wat is de formulering van de vraag. Verkeerde interpretatie van survey's is schering en inslag. Tendentieuze survey's en interpretaties zijn dat ook...
We kunnen dit in deze niet verifiëren
2. "lost in translation". die "may" en "intend" zijn vertalingen vanuit Zweeds; moeilijk te zeggen of de Zweedse woorden dezelfde betekenis hebben. (Kan dus best zijn dat het minder "voorwaardelijk" is in't Zweeds dan in de Engele vertaling).


Bon, het is weer hetzelfde: de kop zegt iets spectaculair; lees je het artikel dan lees je de logische afkeuring van de Zweedse overheid.
Kritisch lezen. Alles...

goeiemorgen allemaal!
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden