Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2019, 20:59   #1664
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Heb ik dat ooit beweerd dan?
Als IS geen probleem meer is, waarom zitten er dan nog Iraanse troepen in Syrië?
Of kunnen we er van uitgaan dat Syrië en Iran een militair bondgenootschap hebben.
Citaat:
Aan Hezbollah ja , hamas nauwelijks tot niet.
Zou het kunnen dat Iran geen wapens aan Hamas levert omdat Israël en Egypte de blokkade nogal grondig handhaven?
Citaat:
Hezbollah zit ook in Syrië en krijg mede van Iran Wapens.
En dat maakt het allemaal beter.
Citaat:
Het idee dat Hezbollah Israel aan het aanvallen is , is nonsense.
Daarom dat die arme in Libanon opgesloten Hezbollah's tunnels richting Israël bouwden?
Citaat:
Dat is wel een heel wonderlijke interpretatie van mijn woorden .
Ik probeer uw gedachtengang te volgen. Het lukt me nog steeds niet.
Citaat:
Aan het eind van de dag was het gewoon weer Israel die begon met het aanvallen van doelen in Syrië , gewoon omdat geen enkele militair uit Iran in heel Syrië willen hebben.
Yep. Eigenlijk wil Israël dat geen enkele buur enige militaire mogelijkheid heeft.
Citaat:
Welk belang heeft Iran bij het aanvallen van Israel ?? 0,0
Hmmm, effe denken. Iran is een Islamitische staat. Zou er een reden zijn waarom een Islamitische staat Israël als vijand te zien?
Citaat:
In Teheran neemt men net zo goed beslissingen die het land moeten dienen.
Wat een argument. In Pyongyang doet men dat ook, beslissingen nemen die het land dienen.
Citaat:
Ik denk zeker dat ze dat niet kunnen en ook niet willen.
Nu moet ik proberen uw denken aan de realiteit te koppelen. Syntax error, does not compute.
Citaat:
De Amerikanen bezitten zo ongeveer de helft van het totaal aan militair materiaal ter wereld , die kunnen dat wel ja
Voor WO2 was de VS een derderangs militaire macht. Het is pas op't moment ze het blik industriële macht opentrokken en effe het arsenaal voor de geallieerden begonnen te maken dat de VS op de wereldkaart kwam.

Mare, hoeveel Palestijnen zijn er vandaag minder dan vorige week?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden