Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2020, 19:53   #134
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
En ik wil twee blonde tweelingen die alle vier dezelfde naam hebben en op flauwe forumgangers vallen.

Ik denk dat mijn wens realistischer is.

Het verbaast me eerlijk gezegd dat Musk hiermee komt. Hij heeft vaker wilde ideeën die niet supergoed in realiteit om te zetten zijn, maar dit is zo'n typisch plan dat enkel haalbaar lijkt omdat het in werkelijkheid zo ver buiten je bereik valt dat je geen referentiekader hebt. En ik had hem toch wel ingeschat op iemand die dan eerst nadenkt om een manier te vinden om er wel een beetje vat op te krijgen.

Misschien overschat hij gewoon het aantal multimiljardairs die nu met die coronacrisis zoiets hebben van "ja, sluit mij maar voor de rest van mijn leven op in een klein kamertje op een kale rots"?
In Mr. Musk zijn eigenste Amerika vindt speciaal de overheid het nodig en nuttig jaarlijks letterlijk miljarden dollars omhoog te schieten om dan weer naar beneden te kijken en de Russen en de Chinezen een beetje te bespioneren en aldus voor "bezighouding "te zorgen voor hun strijdmacht,hier op Aarde,van bijna een miljoen man...

Eigenlijk gaat dit ver voorbij "dromen",het is w a a n z i n .Elon lijkt daar tegenover "koel en doordacht".

Laatst gewijzigd door kelt : 23 maart 2020 om 19:55.
kelt is offline   Met citaat antwoorden