Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2005, 22:20   #49
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Van die materie op Piano zijn site ken ik te weinig om daar een oordeel over te vellen maar over tijd heb ik hier wel een discussie gevolgd tussen Piano en Jozef Ostyn die blijkbaar van die zaken wel goed op de hoogte was en die maakte van Piano zijn site brandhout. Zie hier enkele citaten.


Oorspronkelijk bericht door Jozef Ostyn
Heb vandaag eens uw fameuze website bekeken. Over tendentieuze leugens, halve waarheden en verdraaiingen gesproken. Amai. Kijk bv maar eens naar uw stukje over het Vaticaan.
Uw bronnenmateriaal is waardeloos en zuiver éénzijdig. Met geschiedenis heeft dit niets van doen. De geschiedkundige waarde van uw website is lager dan dan die van de talloze websites van WOII-freaks.


Oorspronkelijk bericht door Jozef Ostyn
U mag van mij aannemen dat ik
a) iets van geschiedenis ken
b) iets ken van het omgaan met historische bronnen en het beoordelen van werk dat pretendeert geschiedkundig te zijn

Oorspronkelijk bericht door Jozef Ostyn
Dat is zijn probleem. Hij mag al van geluk spreken dat hij nooit bij mij cursus heeft moeten volgen. Ik verwachtte meer van mijn studenten

Ik zie niet in waarom iemand zou moeten aannemen dat Jozef Ostyn "iets van geschiedenis kent" en "iets kent van het omgaan met historische bronnen en het beoordelen van werk dat pretendeert geschiedkundig te zijn". Dat zijn bijzonder gratuite beweringen die om het even wie kan maken. Daarmee is geenszins brandhout gemaakt van wat er op de website van thePiano staat... Daarvoor verwacht ik op z'n minst verwijzingen naar specifieke items op die site die dan weerlegd worden door andere geschiedkundige bronnen. Ik zie Jozef Ostyn dat niet doen. Hij probeert het niet eens...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden