Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2020, 16:07   #71
DebianFox
Minister
 
DebianFox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2005
Locatie: Zuidelijke Nederlanden
Berichten: 3.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Het niveau ligt hier inderdaad lager dan het begin van het vorige decennium.
Ik mis ook forumleden als Hertog van Gelre, liberalist_NL, Pelgrim en Jaani Dushman.
Juist. Deze forumleden worden ook allemaal gemist. Ik heb er een hele rist vergeten te vermelden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ergens vind ik het jammer dat ik nooit bij een bijeenkomst van de Baarle Werkgroep ben geweest in de tijden dat er nog veel leden hier actief waren. Ik heb geen idee hoe het ervoor staat met ze.
Hun website bestaat alleszins nog, maar ik weet niet in welke mate ze nog actief zijn. Ze hebben wel een pagina op Facebook.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Iedereen zal ongetwijfeld eigen voorkeuren hebben, maar met uw keuze ben ik het al zeker niet eens.
Anton, Het Oosten, no apologies, 1207,Fred, Big F maar evengoed Marie leveren vaak materiaal tot discussie en hebben tenminste de beleefdheid vragen te beantwoorden, in plaats van ze enkel te stellen en zo te proberen discussies te domineren. Ook duisteren duikboot, Anna list leveren standpunten die de discussie wel vooruit helpen, dus hoe je dit ziet is gewoon persoonlijk.

Wel zorgen vaak steeds dezelfde personen er voor dat discussies spaak lopen, door zichzelf als geniaal te omschrijven en als gevolg hiervan zichzelf maar blijven herhalen, waarbij iedere inbreng gewoon genegeerd wordt; of door het forum als bekeringsplek voor hun geloof aan te wenden; of door met regelrecht getrol te domineren door steeds dezelfde vraag te blijven stellen terwijl daar al oeverloos antwoord op gegeven werd.
Om nog maar te zwijgen van het toegenomen aantal forumleden met psychische problemen waardoor hun stellingen nergens nog op slaan...maar die verantwoordelijkheid ligt ook bij ons hoe we daar mee omgaan en niet enkel bij de moderatie die het forum aanbiedt.
Vroeger zag je op dit forum leuke inhoudelijke debatten. Ik nam niet vaak deel. Ik kon bijvoorbeeld de bijdragen van de Duisteren Duikboot in verwoede discussies over de uitbreiding van Brussel wel smaken, ook al stond het haaks op mijn ideeën.

Vandaag de dag is dit hier totaal niet meer aanwezig. De moderatie is verantwoordelijk voor de teloorgang van dit forum door trollen zoals Duc en Henri1 zolang ongemoeid te laten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
La France enmerde la flandre. Et si cela vous suffit pas, on peut toujours vous enculer nucléairement.
Taalfoutjes van onze 'Franstalige' vriend staan in het vet aangeduid.
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden