Discussie: Bullshitbanen
Los bericht bekijken
Oud 7 september 2023, 04:54   #11
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.874
Standaard

Wel,

Verschillende "flut"nieuwssites ,die een decennium geleden nog baanbrekend waren en als referentie konden dienen,maar ondertussen amper meer zijn dan "ad-click-shitholes" zijn komaf aan het maken zijn met de bullshitjobs.....
https://arstechnica.com/information-...omments-page=1

We lezen hier hoe Gizmodo de mensen van de spaanstalige afdeling al bedankt heeft.het vertalen gaat nu via "AI"..

We mogen er geen ogenblik aan twijfelen dat ,zeker de eerste maanden,die zaken nogal de mist in zullen gaan,maar eerlijk gezegd zal dat niet veel opvallen tussen de andere bullshit.....en het belangrijkste is dat de reclame blijft gepresenteerd worden...

De zaak is vermoedelijk al VEEL verder geevolueerd dan we denken,te beginnen in al die media-bedrijven die gewoon wat karakters en prentjes op het www zetten als omkadering van reclame...


Als ik de laatste jaren de gratis detritus-papieren van media-bedrijven die nog via het dode-bomen circuit tot bij mij geraken bekijk dan is het ENIGE dat daarin een paar minuten mijn aandacht vangt....de lijst van overleden mensen.
Het is ook het enige dat factueel juist is.....de rest is...wel...

dat zegt wel iets over DIE media..bullshit...bullshitjobs..een AI opstelling gaat dat minstens evengoed kunnen...

Laatst gewijzigd door kelt : 7 september 2023 om 05:06.
kelt is offline   Met citaat antwoorden