Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2007, 00:49   #15
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Ik kan niet volgen, groot-nederland en dietsland zijn toch hetzelfde, en het antwoord van de N-VA op die site lijkt een nee te zeggen als het om Groot-Nederland gaat?
Daarom stel ik ook mijn vraag. Normaalgesproken kan ik uw tussenkomsten goed smaken maar nu heeft u al twee keer geprobeerd antwoord te geven op een vraag waarop ik graag het antwoord van de heer Ide had gezien.
En Ja, Dietsland is wel de facto hetzelfde als Groot-Nederland maar niet gevoelsmatig. Ik neem aan dat de heer Ide het gevoelsmatige verschil kent.

Daarom nogmaals mijn vraag (anders gesteld):
1. Diverse prominente N-VA-ers, zoals een minister, een partijvoorzitter en een vooraanstaand partijlid, hebben zich in interviews, op diverse congressen en fora een fervent voorstander van Groot-Nederland als het uiteindelijk doel getoond. Hierover is echter niets terug te vinden in de officiele standpunten. Is de N-VA nu wel of niet pro-Groot-Nederland? (Ook de woorden van De Wever hierboven indachtig)

2. Naar ik heb begrepen dwingen de nederlandse verzekeraars in hun contracten af dat belgisch medisch personeel dat nederlanders behandelt nederlandskundig moet zijn. Is u hier iets over bekend? Klopt dit? En zo ja: Was dit niet iets geweest waarover de N-VA zich al veel eerder druk had moeten maken?
Hertog van Gelre is offline