Los bericht bekijken
Oud 30 december 2017, 19:49   #17363
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
wel best grappig... want jij begint meteen al te spreken over 'echte' en fake graancirkels en dat onderscheid maak je aan de hand van de andere soort schade.
Tenzij er iets heel bijzonder aan de hand is met die andere soort schade van de zogenaamde 'echte' ligt het onderscheid enkel in het feit dat de andere soort schade de soort schade is die veroorzaakt is door de procedure van de grappenmakers die je bekend is.
Kortom het had dus net omgekeerd kunnen zijn.

Heel die cerealogie is al quatsch omdat men uitgaat van de premisse dat er zijn die door ufo's zouden zijn gevormd ( waar ze dan verder gekopieerd zouden zijn etc )
Daar is geen greintje aanwijzing voor...eerder het tegendeel gezien het historisch voorkomen ervan
Tuttut, met het soort schade bedoel ik anomalieën die niet verklaarbaar zijn door menselijk handelen daarom zijn niet alle graancirkels verklaarbaar door menselijk handelen, en zoeken het in de richting van natuurkundige verklaringen die het fenomeen zo bizar en tegelijkertijd een hype van maakt...en alleen in velden met hoge begroeiing niet in gras of dergelijke...wat niet wil zeggen dat het niet kan om in gras of lage begroeiing cirkels te maken met de gekende technieken...

Ben zeker dat van de toetsing geen enkele zal overeenkomen met hetgeen ik heb gezien als tiener, en ik heb geen indicatie van wie de grappenmaker was van die cirkels die ik heb gevonden, of althans dat niet laten weten aan ouders of buren of zussen of wie ook...het leek me niet zinvol mij voor gek te laten verklaren omdat in die tijd periode jaren negentig de ufogekte losbarste....hiermee beweer ik niet dat er niet aardse tuigen zijn geland in de tuin van mijn ouders, nu van de buren, hoogstens had ik de gedachte dat er iets moet geland zijn geweest, zeker weten doe ik niet !

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 30 december 2017 om 19:50.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden