Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2019, 18:50   #259
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Steve B.: 'Marihuana beïnvloedde mijn beoordelingsvermogen.'

Is dat een doofpotactie dat men over druggebruik begint?

Intussen zwijgt men stil over de moordenaar van Julie.

Het is dacht ik algemeen geweten dat druggebruik het beoordelingsvermogen zwaar aantast.

Citaat:
Bewustzijnsveranderend:
Bij deze middelen gaat de gebruiker een hele andere wereld zien. Voorwerpen krijgen bijvoorbeeld andere kleuren en dingen gaan bewegen. Je ziet dingen die andere mensen niet zien. Voorbeelden van deze middelen zijn LSD, Hasj, wiet en paddo’s. Deze middelen hebben een hallucinerende werking op de hersenen. De zintuiglijke waarnemingen veranderen. Prikkels worden anders waargenomen waardoor kleuren, geluiden, geuren en gevoelens anders worden ervaren. Het gevoel voor realiteit verdwijnt in meer of mindere mate. Over het algemeen is functioneren onder invloed van deze middelen niet mogelijk. Angstige personen kunnen na gebruik van deze middelen angst of paniekaanvallen vertonen en komen tot riskant gedrag.
BRON

Eist 'hij' (of spelen advocaten daar even 'handig' op in) om op die manier verschoning voor zijn daden af te dwingen?

De strop?

p.s.

Druggebruikers.

Mensen die niet sterk genoeg in hun schoenen staan en het leven niet met open ogen durven te aanschouwen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 mei 2019 om 18:51.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden