Los bericht bekijken
Oud 6 april 2015, 05:47   #55
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Blijf dan meteen ook maar weg uit Vilvoorde . Want ondanks de "wijze" burgemeester , begint het hier steeds meer op Islamabad te lijken .
En er is geen studie-centrum , straathoekwerker , of ambtenaar die daar iets gaat aan doen .
De Vlamingen trekken massaal weg en de anderen komen massaal toe .
Dank u , Hans Bonte en partijgenoten .
Met spijt maar niet te ontkennen.
50 jaar geleden was Vilvoorde bekend als stinkstad, meer bepaald door de lokale "Four a Cokes" aka de subdivisie van het toenmalige Forges de Clabeq. Uw lakens buiten aan de draad te drogen hangen resulteerde in beddegoed vol roetspikkels na een paar uurtjes. Rings a bell voor oudere autochtonen?
Later was er een niet onverdienstelijke aanzet tot verbetering van de omgeving en verbetering van delen van het stadsmeubilair (met uitzondering van het treinperron... tot heden toe).
En wat ik er nu van weet: verloedering alom, met dank aan (maar niet uitsluitend) bonte Hans en de ingevoerde nieuwe "untouchables".
Met Islamabad kan ik het niet vergelijken daar er nooit geweest te zijn. Stukken meer verloederd wel dan menige zg. wijken en slums die ik wel heb bezocht, zoals in Birmingham.
Jay-P. is offline