Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2023, 21:31   #40
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik heb de laatste 15 jaar of zelfs langer geen enkele automobilist nog horen klagen dat zijn auto heel slecht remt. Kan me moeilijk voorstellen in onze contreien nog auto's rijden met slechte remmen.
Weinig, maar je hoort ze wel. Remmen die gorgelen, piepen, schreeuwen enzoverder. Maar bij de meer moderne wagens sta je eerder langs de kant van de weg met een "vergeet het maar lampje" omdat een sensor verteld dat een azuurgestreepte clitrups tussen remblok en schijf zit.

Citaat:
En ja je hebt motorrijder en motorrijder......je hebt mannen met recente toerbuffels type BMW GS en daar geloof ik best dat die hun machine piekfijn in orde is.
Grappig, mijn plastikken scooter ziet er uit alsof die net uitgespuwd is door Godzilla. Toch is die mechanisch in topconditie. Ik neem geen risico's met mijn vrouwkes leven, en als het aankomt op mechanica, daar kan ik zelf iets aan doen. En als we vermoeden dat er een probleem aankomt (luister naar je machine), terwijl het niet mechanisch lijkt, dan is het aan een vertrouwde expert om er naar te kijken, en ja, daar betaal ik voor. Net zoals anderen mij betalen voor mijn expertise.
Citaat:
Maar dan heb je ook van die would be outlaws met zo een oude chopper al dan niet van Harley. Of die allemaal beschikken over degelijke remmen betwijfel ik sterk.
Hoe lang gaat zo'n "Motorclub Harde Bikkel" keihard zijn als ie een paar makkers onderuit heeft gereden omdat zijn stalen ros faalde?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden