Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2010, 18:41   #19
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Ik stem ook in het belang van mijn dochter he artisjok
Sorry, maar Di Rupo premier? Stel a da is voor!
Dat is Vlaanderen knalrood zetten, ... geen logische handeling na een crisis als dit.

We moeten ons richten tot het midden en ik ben nu al op een punt gekomen Open VLD te stemmen. Dewever is gewoonweg onervaren om het zacht uit te drukken. Herman De Croo ga al even mee he? En eerlijk? Heeft de VLD ons ooit dioxine kippen gegeven? Heeft de VLD de problemen in wijken op elkaar gezet? Neen, althans niet in mijn ervaring. Dus op dit moment na al heel wat denkwerk, kom ik bij de Open VLD. Hoewel dit nog geen zekere zaak is!
Ik spring van links naar rechts, letterlijk dan, ik ben er echt nog niet uit.
Ik weet gewoonweg nog niet wat ik ga stemmen deze keer. Dat is de eerste keer in mijn leven, daar ik zo graag stemde.
Nu is het voor het eerst met een plicht- en verantwoordelijkheidsgevoel... en dat neigt nu naar Herman De Croo. Die man is in mijn ogen het meest geschikt premier te worden! Maar neem het hem niet kwalijk dat ook hij in een lastig parket zit he. Hij moet heel die jarenlange afstand pogen in te halen en een gat zien te dichten he.
Ja; als je denkt dat je dochter zal behoren tot de gegoede middenstand (via huwelijk?) moet je voor Open VLD stemmen.

edit : Ik dacht dat je het ook belangrijk vindt dat er dan ook nog een boom recht staat.

Laatst gewijzigd door artisjok : 3 juni 2010 om 18:43.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden