Discussie: Submissions
Los bericht bekijken
Oud 2 september 2004, 12:28   #42
JoeQpublic
Gouverneur
 
Geregistreerd: 25 september 2003
Berichten: 1.147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier


Wie of wat is Santayma? "No results match your search query", vertelt Copernic me. "Bedoelde je Santana?" vraagt Google.
de anarchistische bankier, qua kort op de bal spelen telt dat wel...
gewoon geblunderd met die WYSIWYG-editor: wou heel epistel typen, inclusief Santayama quote ("Those who cannot learn from history are doomed to repeat it.") maar ga die moeite niet meer doen wegens toch te ver off-topic leiden. Zelfs het beste paard wordt wel es tot lijm verwerkt
[font=Arial][/font]
Ik blijf twijfelen aan de impact van die film en in die Hirsi Ali heb ik evenveel vertrouwen als elke andere politieker, maar ga wel akkoord dat als er ook maar één madam minder slaag door krijgt, het zijn nut heeft.

Van de andere kant denk ik dat er grotere problemen zijn waaraan we wel iets kunnen verhelpen dan huiselijk geweld of onderdrukking door vrouwen, al dan niet onder het mom van cultuur of religie.

Herinner u die wrange grap ten tijde van de Taliban:
alle journo's maar focussen op die madammen in burqa en wat een schande dat wel is terwijl aan landmijnen, drugs, compleet ontbreken van infrastructuur of enig economische activiteit en nog wat van die luxe-probleempjes maar een paar regelkes tekst gewijd werden...
__________________
--E eigen vork eerst --E
JoeQpublic is offline   Met citaat antwoorden