Discussie: Submissions
Los bericht bekijken
Oud 3 september 2004, 10:15   #46
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
even tussendoor :
er wordt hier veel verwezen naar de volkskrant, geen probleem mee
Maar dat is wel een Nederlandse krant... ook geen probleem mee

ken echter geen vlamingen die ze kopen (kunnen uitzonderingen op zijn ) die moeten dan juist toevallig op deze site zitten onder een welbepaalde nick (of verschillende versie van één persoon..)en die is/zijn ook zeer verontwaardigd is over kritiek op hollanders... was NOG ooit zo'n nederlands dingetje dat zelfde deed; inclusief kinderlijke plaatjes en liefde jegens bepaalde andere forummers; waaronder mezelf niet in het minste, die nick werd niet meer gebruikt en een andere versie(meerdere)kwamen plots tevoorschijn..met zelfde taalgebruik en instelling, zelfs voorkennis van forummers en zelfde kinderlijk citeren, uit context rukken

Maar het is een vlaming hoor..
Hi Brutaal Geweldje,

Waarschijnlijk heeft U het op mij voor...
Ik herhaal hier nogmaals dat ik hier nooit onder een andere nick aanwezig geweest ben (of U dit nu gelooft of niet, daar lig ik nu niet bepaald wakker van)...
U mag gerust me voor 'kinderlijk' blijven verslijten (waarschijnlijk is dit nog juist ook), alhoewel dit weinig terzake doet (ik schrijf toch ook niet dat U waarschijnlijk nog vrij bent bij gebrek aan plaats in psychiatrische instellingen, wat waarschijnlijk wel juist is)...
Maar wie ligt nu wakker van uw ''even tussendoor'', dat helemaal niet terzake is?

Zodra ik merk dat U een inspanning doet om iets volwassener, zonder brutaal geweld, aan dit forum wil deelnemen, zal ik U als dusdanig probleren te benaderen.

Hier een oorlogje gaan uitvoeren heeft toch niet veel zin... Ik ben daar zo niet aan verhangen als sommigen...

Dat bepaalde mensen problemen schijnen te hebben met sommige Nederlandse kranten, dat kan ik best voorstellen... Een kritische benadering vindt men immers (bijna) niet in de Vlaamse...

Groetjes en een geweldloze dag...

Laatst gewijzigd door Chipie : 3 september 2004 om 10:16.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden