Discussie: Submissions
Los bericht bekijken
Oud 3 september 2004, 10:52   #47
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Hi Brutaal Geweldje,

Waarschijnlijk heeft U het op mij voor...
Ik herhaal hier nogmaals dat ik hier nooit onder een andere nick aanwezig geweest ben (of U dit nu gelooft of niet, daar lig ik nu niet bepaald wakker van)...
U mag gerust me voor 'kinderlijk' blijven verslijten (waarschijnlijk is dit nog juist ook), alhoewel dit weinig terzake doet (ik schrijf toch ook niet dat U waarschijnlijk nog vrij bent bij gebrek aan plaats in psychiatrische instellingen, wat waarschijnlijk wel juist is)...
Maar wie ligt nu wakker van uw ''even tussendoor'', dat helemaal niet terzake is?

Zodra ik merk dat U een inspanning doet om iets volwassener, zonder brutaal geweld, aan dit forum wil deelnemen, zal ik U als dusdanig probleren te benaderen.

Hier een oorlogje gaan uitvoeren heeft toch niet veel zin... Ik ben daar zo niet aan verhangen als sommigen...

Dat bepaalde mensen problemen schijnen te hebben met sommige Nederlandse kranten, dat kan ik best voorstellen... Een kritische benadering vindt men immers (bijna) niet in de Vlaamse...

Groetjes en een geweldloze dag...
tuurlijk dat je je weer aangesproken voelt, ontken maar, de getrouwen weten wel beter... in een andere thread begin je vandaag ineens uit te leggen waarom je nederlandse kranten koopt. Maar gebruik gerust zoveel nicks je wil...
PDR doet dat immers ook.

"een volwassener betoog qua posts"...je bent blijkbaar je laatste posts vergeten..vooral hoe je eindigde
"even tussendoor "? zoals jouw post in een andere thread ? ah maar juist, als jij het doet is het natuurlijk anders. voelde mij toen ook niet geroepen om je daarop te wijzen, hoewel je rechtstreeks je tot mij richtte, met een nietszeggende post. je teentjes worden blijkbaar steeds korter...nu je ballonnetje weer eens is doorprikt. maar je kan WEER van nick veranderen hoor... en van mij hoef je daar zeker geen slaap voor te laten.

ook fijne groetjes en nog veel plezier met je gedaante(nick)verwisselingen
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden