Discussie: Sterven is ...
Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2017, 21:28   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Die allicht slaagt niet op het fysiek lichaam maar op dat wat uw bewust weglaat met ... =" Allicht verdwijnt deze vorm van fysiek bewustzijn" Voor waarheidsgetrouwe kritiek moet men allicht niet bij schoof zijn. Of moet ik zeggen voor waarheidsgetrouwe kritiek moet ik met een zekerheid van 100 procent niet bij schoof zijn.


Van moet in zijn, het lichaam ontbind zich in atomen en moleculen.
Spijkers op laag water zoeken is nog altijd geen bewijs van intelligentie



Wat wilt U daar nu mee beweren? Aan alles komt een einde, de vraag is of dat einde een verandering is of een hypothetisch 'niets'. Dat laatste is nooit bewezen.
Om moeilijke zaken uit te leggen, moet je de moeite doen om erg duidelijk te zijn. Dat mankeert bij jouw openingspost.
Maar verder nog veel. Fantasie, vooronderstellingen en veel bla bla.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden