Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2017, 07:09   #14
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Het zwijnen verhaal heeft zen reden. Probeer het even: snij in de vinger en leg onmiddelijk en Collette enz. op de wonden…. “Klem” verzekerd en indien NIET goed met antibiotica behandeld is het dodelijk! Juiste varkensvlees eten is dan weer niet gevaarlijk.

! Kijk dat varkensvlees enz. in die warmen landen als dodelijk aanzien werd is dan ook niet verwonderlijk. Machtswellustelingen gebruiken alles waar mensen bevreesd voor zijn, dus ook ginder varkensvlees, bloed enz.

Trump is ook zen nen profeet vol wrok en haat als den "Mohamed de veroveraar die nooit vergeeft"......Om de persoonlijke almacht.........
Het heeft lang geduurd voor de ware aard van het beestje te voorschijn kwam. Trump een profeet dat hadden we nog niet gehad.

Ik zal u uit uw lijden verlossen, dirkje, de koran is gedicteerd door hun god aan Mohammed, wat begrijp je daar niet aan. En nu mag er eigenlijk in dat boekje staan wat wil, mijn boerenverstand zegt mij dat een hele hoop van de aanhangers van de boekje er op uit zijn mij en de mijnen te vermoorden.
Hoomer is offline