Los bericht bekijken
Oud 27 november 2017, 05:51   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.617
Standaard

Als men het tot op heden ten dage nog steeds niet begrepen heeft dat de grenzen hermetisch moeten afgesloten worden om de mensen in de EU hun 'veiligheid' nog een beetje te kunnen garanderen dan snap ik het ook niet meer.

De 'wir schaffen das' onzin mag dan ook direct de kop ingedrukt worden.

Blijkbaar begrijpen ze het in Duitsland nog steeds niet.

De toekomst van het multiculturele Europa: Frankfurt telt niet alleen de meeste immigranten, maar ook de meeste criminelen

Citaat:
In de loop van de afgelopen 20 jaar werden Europa´s steden langzamerhand etnisch divers, omdat de EU-regeringen hun grenzen openden voor buitenlandse volkeren. Gedurende deze ontwikkeling hebben de autoriteiten heel bewust alle misdaden in de doofpot gestopt die door deze nieuwkomers werden gepleegd. De Zweedse politie bijvoorbeeld mag de etnische achtergrond van een opgepakte crimineel niet meer noemen en het meest bekende voorbeeld is vermoedelijk wel dat uit Duitsland, toen de Duitse regering samen met de pers probeerde de massale seksuele overvallen in Oudejaarsnacht 2015/2016 in Keulen in de doofpot te stoppen.
Ruim elf miljoen Jemenitische kinderen hebben dringend hulp nodig.

Dat is erg, héél erg maar dan denk ik dat dit vreselijk slechte of domme mensen moeten zijn in de zin van dat als je weet dat je een boreling aan zijn/haar lot moet overlaten en op de straat moet droppen omdat je het kindje niet kan verzorgen, om het op de straat te laten ziek worden, opgegeten worden door de vliegen je een slecht mens bent. Stoppen met wildneuken misschien? Eerst eens nadenken of je de boreling de nodige zorg kan geven?

Langs de andere kant is een volledige migratiestop géén overdreven optie. Had men al véél eerder aan moeten denken/met beginnen daar onze eigen veiligheid zwaar in gevaar komt.

Trop c'est trop ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 november 2017 om 05:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden