Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2022, 08:10   #4
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Vooral de dichterlijke vrijheid erin is subliem. Vol taalfouten om aan te tonen hoe dom de overheid is.
Ik ben dat beginnen doen door Di Rupo's haha-nederlands, vakantsie ipv vakantie.
Domheid van overheid aantonen?
Nee.
Ik toonde de propaganda technieken, de leugens.
Het is omgekeerd: het illustreert de domheid van Gelovigen.

Gisteren in Gent. De straat langsheen de Brugse Vaart, die loopt van Vinderhoute Snepbrug naar Rooigemlaan brug.
Vroeger was dat een klassieke brede tweevaksbaan. Een rechte streep asfalt langs de vaart met een onderbroken witte lijn in 't midden, langsheen de gevels van de huizen.
Toen begonnen de Nazi's daar hun sabotage van mobiliteit.
Ze legden een scheidingsstrook met een breed fietspad langs vaartkant.
En, hier en daar een rijtje parkeerplaatsen, zodat chauffeurs daar tegenliggers niet konden kruisen, en genoopt tot stoppen en wachten tot tegenligger voorbij.
Dan maakten ze er 1 richting van.
En nu hebben ze de hele resterende baanruimte gemeenschappelijk gemaakt voor fietsers en auto's, en dat brede fietspad geworden een voetpad, net als op veel plaatsen langs Coupure. Ze kunnen daar nu kolonnes soldaten laten marsjeren in rijen van 6. Of, met 6 kinderkarren naast elkaar rijden haha.
De chauffeurs en fietsers zitten nu daar in elkaars weg, de 1 kan de ander niet passeren. Ook net als langs Coupure.
Een zoveelste Nieuwe Normaal.
Waar de relevantie met corona: gisteren begon ik te merken dat er midden op de baan iets in kleine witte lettertjes stond gedrukt, elke zoveel meter, en redelijk vervaagd, ik moest als fietser even vertragen om te kunnen lezen.
"Samen tegen corona". Propaganda gericht op fietsers, want chauffeurs zien het niet.
Dank oe wel Grote Sjef voor de Informatie!
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 22 mei 2022 om 08:23.
Erw is offline   Met citaat antwoorden