Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2017, 14:17   #1118
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Hmm, tis nog steeds niet verandert met geert vdb...
Dank u voor het compliment.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Hetzelfde liedje en dat repressie goed is voor ieder mens, klinkt ongetwijfeld als iemand er onder willen krijgen zonder deugddoende begrip te hebben...
Dit is een aantoonbare leugen. In post #1073 schrijf nl. het volgende:
Ik ben geen voorstander van repressie, ik zou liever hebben dat het er niet is. Maar spijtig genoeg werkt het wel!

het gaat er hier net om dat onder de blowers hier een irrationele consensus is dat 'repressie niet werkt', terwijl de meeste blowers hier rechts tot extreem rechts zijn, en in andere threads onverminderd pleiten voor harde repressie (oa tegen linkiewinkies en moslims), maar hier de grote hypocrieten uithangen, want voor blowen willen ze wel een 'uitzondering'.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Angst voor de gevolgen is een slechte raadgever zeg ik altijd, terwijl dat niet hoeft, want eens je zeker weet dat het niet verkeerd is om te gebruiken
Maar manneke, gij leeft in een droomwereld. Voor een bepaald % is cannabis gebruik problematisch. Daar al eens gedacht? Al eens aan uw medemens gedacht ipv alleen aan u zelf?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
in alle rust is er niets aan als er ontdekt wordt dat je gebruikt, het mag/kan voor zover de schade aan anderen zo goed als nihil is dan wat de criminelen (bendes/kartels) veroorzaken...het onderscheid tussen oorzaak, gevolg en veroorzaken is ondubbelzinnig duidelijk.
Oorzaak is gemakkelijk. Ge hebt zwakkelingen die het leven niet aankunnen zonder weg te vluchten in een roes. En die hebben het dan nodig om een plant in brand te steken en de rook in te ademen. Beseft gij echt niet hoe debiel dat is?
Doe normaal!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden