Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2017, 15:20   #3767
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Mmmja…..en de miljoenen euro’s stromen ongetwijfeld binnen….

Bij uw constant demonstreren van povere onbenulligheid stel ik mij toch de vraag of u werkelijk niets nuttigers aankunt dan tot absoluut nihil leidend gebricoleer in de marge van de samenleving.

Hebt u zich dan echt nooit afgevraagd welk reëel toekomstperspectief uw volkomen amateuristisch gepruts u biedt ? Immers, wie niet te lui of te dom is om middels een eerbare job in zijn levensonderhoud te voorzien blijft zich niet op die manier nietsdoend wentelen in eigenwaan en pedanterie.

Ik wens u oprecht toe dat u op een goede morgen voldoende hersencellen aan de praat krijgt om te beseffen dat het voor uw eigen bestwil absoluut nodig is om er dringend mee op te houden te pogen uzelf en anderen wijs te maken dat u goed bezig bent.
Ieder doet promotie en reklame op zijn manier
ik weet waar ik mee bezig ben ,ik zitovervol aanvragen en mijn Redintegranda wordt door veel gevolgd in ANTWERPEN .
99 procent van de juristen weten nog niet wat dat is ,laat staan dat ze het kunnen of durven uitvoeren.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden