Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2011, 23:44   #15
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

@ MvA

Daar ben ik het mee eens. Maar het netwerk van de oliemiljardairs/biljardairs is zo vertakt dat ze nu wel gedwongen worden om samen te werken. Ik heb het sterke vermoeden dat er heel wat onderonsjes plaatsvinden in Rome, het geliefde oord van discussie tussen Arabier en Jood - vroeger was dat Beirut, daarna werd het Cyprus en nu is het Rome.
Dat van die bijklussende generaals (maar ook andere militaire kopstukken) ken ik.

Zo was het toenmalige hoofd van de Mossad, Meir Amit tevens directeur generaal van de Koor organisatie. De Mossad hield ook kantoor in hetzelfde gebouw.

Nu er NL, Britse en Duitse schepen voor de Libische deur liggen, kunnen de Isreli's Ghadaffi geen steun meer verlenen omdat de IFF transponders hun posities verraden. Als ze die uitzetten dan lopen de IDF toestellen kans om naar beneden gehaald te worden door willekeurig welk oorlogschip dat zich bedreigd voelt.
Nu zal de bij de EU schepen wel loslopen maar bij de Yanken ligt dat anders. Dat zijn 1e klas paniekvogels.
Er nog geen sprake van enigerlei olieprobleem en toch wordt direct de opportuniteit aangegrepen de brandstofprijzen op slag te verhogen. Dit uiteraard met volledige goedkeuring van de EU lidstaten.
Economisch-financieel komt het alle partijen goed uit maar politiek is het een ander verhaal.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 6 maart 2011 om 23:44.
D'ARTOIS is offline