Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2018, 12:36   #422
Strandkruier
Schepen
 
Geregistreerd: 7 januari 2009
Berichten: 458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Wel grappig, Middelburg maakt deel uit van de zogenaamde Biblebelt, die diagonaal door Nederland heen loopt. In een stad als Staphorst zul je ongetwijfeld hetzelfde meemaken als in Middelburg. In een aantal gemeenten vormen ze de meerderheid, dus politiek zullen ze ook hun stempel drukken. Betekend dat er weerzin is tegen katholieke medemensen? Dat acht ik niet zo snel bewezen. Ze zullen gay parade optochten ook niet snel toestaan. Dit soort gelovigen vormt ook een minderheid in Nederland.

Link: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bijb...gpstemmen1.png
Geen weerzin tegen de katholieke medemensen? Ik vind het saboteren van een carnavalsoptocht nog het grootste bewijs van die weerzin!!! Als de katholieken geen leut meer mogen maken van die protestanten dan vind ik laatstgenoemden gewoon onverdraagzame mensen. Baasmakers! Betweters! En, zoals het voorheen wel vaker geweest is: ze laten hun kinderen niet inenten! Daarmee besmetten ze heel Nederland!
Staatsgevaarlijk vind ik die protestanten! Voor mij mogen ze die zo ver mogelijk van mijn deur houden! De Nederlandse achterlijkheid in 't kwadraat noem ik hen!

Norbert
Strandkruier is offline   Met citaat antwoorden