Los bericht bekijken
Oud 23 december 2013, 16:22   #3
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Curiosity killed the cat. Ik had u nochtans verwittigd.

Die Homeland series worden 's Zondags de week ervoor om 21h plaatselijke tijd uitgezonden in de USA. Trouwens vind ik dat 2be het toch straf presteert om de week erop al de uitzending van de week ervoor in de USA te hebben.

Ge zult ook zien dat hij een rasechte moslim blijft. In het gevang zit hij zich nog ritueel te wassen. Echt een fanatieker geworden. Het klopt ook want zie naar de bekeerde moslims vanuit een andere godsdienst. Die zijn soms nog fanatieker dan de originele moslims.

Hij word ook niet bij de gestorven helden gezet bij een herdenkingsplechtigheid in de USA. We wisten ook min of meer hoe dat ging aflopen toen de echte terrorist van die aanslag in dat hotel vermoord werd.

Een ernstig vervolg kan er nog enkel kopen in de zin van "20 years later" > Brody's zoon dan die de draad oppakt. Voorzover althans want Carrie wil het kind niet hebben en wil geen abortus maar wil het laten opvoeden door haar vader. Saul gaat op pensioen en zij word ergens in Turkije gestationeerd. Hoe die draad voor de serie later gaat opgepakt worden weet ik niet.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 23 december 2013 om 16:34.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden