Los bericht bekijken
Oud 4 april 2016, 20:50   #2442
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Nochtans verklaart die man zeer obsessief hoe cellen werken.
Maar wellicht inderdaad niets voor jou. Had wel gehoopt dat ge in het alien topic op die tekst zou bijten Maar niet dus...
in 't kort : neen dus... misschien moet ge het beter verkopen ?

Citaat:
Waarom beperkter? Ze verklaart niet voldoende.
Het verklaart wel dat er genoeg dieren op Noah's ark aanwezig waren.
[
Beperkter dus tenzij een hoop extra nog minder plausibele aannames met de nodige extra problematiek
Komaan hé : Noah's ark

Citaat:
quote]Ik heb mutatie nog nooit iets evolutionairs zien verklaren, maar ik heb natuurlijk niet alles van het net gezien. Feel free to guide me.
Maar aub een propere bron, ik heb mijn vorige laptop kapot gesurfd.
Ge zet weer stropoppen op
Het is oa mutatie gecombineerd met al de rest.
En het verklaard het wel tenminste had ge voldoende nauwkeurig geluisterd en het begrepen.
Maar nogmaals : er is een verschil tussen een theorie ( een verklarend geheel ) waar alles wat ge tegenkomt aan dient getoetst te worden en het volledig relaas.
Maar dat laatste biedt ook jouw genetic drift+Noah niet eens


Citaat:
Maar ik "verschuil" me niet achter co evolutie. Ik zeg alleen maar dat al die dingen gelijktijdig naast elkaar werken. Er zijn verschillende mechanismes die perfect te verklaren zijn. Behalve hetgene jij verklaart. Dat is niet enkel hypothetisch dat is far fetched. Je weet het en daarom kom je ook niet met bronnen af, maar verwijt mij dan geen psuedo-wetenschap als ge zelf in fantasieverhaaltjes gelooft en waarde hecht aan simulaties die vertrekken vanuit "als.."
Gij beseft blijkbaar niet goed wat je zelfs soms zegt hé
- Co-evolutie is enkel de waarneming van het verschijnsel
- Het geen ik je kom te zeggen mbt tot dat vies woord 'mutatie' verklaart het wel degelijk ( uiteraard niet als alleenstaand iets...dat is ook nooit gesteld )
- far fetched is het ook al niet
( tenzij ge het nog steeds niet goed door hebt of een deel niet wilt accepteren wat al lang aangetoond is )
praha is offline   Met citaat antwoorden