Los bericht bekijken
Oud 4 april 2016, 20:59   #2443
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
In de bergen blondjes

Ik zeg niet dat virussen alleen onze selectie bepalen. Maar dat we daar selectie schaakmat hebben gezet. We maakten ons allemaal resistent en het evenwicht is daarbij niet hersteld. Integendeel, ik stel me ook de vraag met hoeveel nadelen die vaccins komen? Een sneeuwbaleffect waar ik de uitkomst niet van kan visualiseren.

Dat is "valsspelen". De natuur is een killer, één van haar mechanismes trof ons en wij overkwamen dat. Het doet me denken aan Israël. Die man dat eerst anders noemde, maar de naam Israël krijgt omdat die tegen God vecht als gelijke.
Als je vaccins al vals spelen vindt, vraag ik mij af wat je vindt van het kweken van eigen gecontroleerd voedsel, aangepaste huizen, gefilterde drankvoorzieningen om nog te zwijgen over onze vergaarde kennis ivm wat slecht en wat goed is voor ons lichaam en geneesmiddelen/operaties die mensen hun leven kunnen redden zodat die afwijking in de genenpoel blijft. Dat al deze zaken een invloed hebben, staat buiten kijf. Eigenlijk zet je natuurlijke selectie voor een deel buiten spel maar ik geloof niet dat ze geen invloed meer heeft of dat we geen implicaties zullen ondervinden op langere termijn. Vergeet niet dat moderne wetenschap en geneeskunde nog relatief jong is tov de tijdslijn van onze evolutie en hoewel het lijkt alsof deze wonderen verricht en ons op goden doet lijken, zijn we nog altijd mensen die vrij snel dood kunnen gaan eens de medicijnen of kennis of kunde niet meer voorhanden zou zijn.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden