Los bericht bekijken
Oud 5 april 2016, 08:00   #2450
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
in 't kort : neen dus... misschien moet ge het beter verkopen ?
Ik kan het niet beter dan hoe het daar gekopieerd staat. Wel gekker
Citaat:
Beperkter dus tenzij een hoop extra nog minder plausibele aannames met de nodige extra problematiek
Komaan hé : Noah's ark
Wat? Er zijn veel culturen die over een vloed spraken. En ik geloof wel degelijk in het OT he Praha. Historisch dan. Weet gij hoe oud die teksten zijn? Ge kunt dus echt die boot nabouwen volgens hoe het beschreven staat in de bijbel he. Maar dan echt he. Dat vind ik wel treffend. En daar passen genoeg dieren op om deze diversiteit te verklaren. You might want to check that one out. IT IS REAL.

Citaat:
Ge zet weer stropoppen op
Het is oa mutatie gecombineerd met al de rest.
En het verklaard het wel tenminste had ge voldoende nauwkeurig geluisterd en het begrepen.
Maar nogmaals : er is een verschil tussen een theorie ( een verklarend geheel ) waar alles wat ge tegenkomt aan dient getoetst te worden en het volledig relaas.
Maar dat laatste biedt ook jouw genetic drift+Noah niet eens
Ik zet geen stroppop op. Had de film uitgekeken en je was mee he.
Ik luister altijd Praha. Denkt U dat ik één woord van U aan mijn ogen voorbij laat gaan? Twijfel niet. Maar nu is het aan jou uit te leggen hoe mutatie werkt in de evolutie. Hoe mutatie bijdroeg aan deze diversiteit.

Citaat:
Gij beseft blijkbaar niet goed wat je zelfs soms zegt hé
- Co-evolutie is enkel de waarneming van het verschijnsel
- Het geen ik je kom te zeggen mbt tot dat vies woord 'mutatie' verklaart het wel degelijk ( uiteraard niet als alleenstaand iets...dat is ook nooit gesteld )
- far fetched is het ook al niet
( tenzij ge het nog steeds niet goed door hebt of een deel niet wilt accepteren wat al lang aangetoond is )
Dat is meer dan een waarneming. Het is een samenwerking in de natuur waar een bv een uitbundige flora uit bereikt kan worden. Hoe de bijen de bloemen en gewassen onderhouden, hoe wij zuurstof omzetten en de bomen die voor ons recycleren naar nieuwe lucht.... Dat is geen verschijnsel, dat is echt en observeerbaar. Wij zijn daar afhankelijk van of we gaan dood.
Het is een relatie van symbioses

Wat is dan al lang aangetoond? Op welke pagina in het evolutietopic moet ik zijn?
Peche is offline   Met citaat antwoorden