Los bericht bekijken
Oud 5 april 2016, 08:06   #2451
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Als je vaccins al vals spelen vindt, vraag ik mij af wat je vindt van het kweken van eigen gecontroleerd voedsel, aangepaste huizen, gefilterde drankvoorzieningen om nog te zwijgen over onze vergaarde kennis ivm wat slecht en wat goed is voor ons lichaam en geneesmiddelen/operaties die mensen hun leven kunnen redden zodat die afwijking in de genenpoel blijft. Dat al deze zaken een invloed hebben, staat buiten kijf. Eigenlijk zet je natuurlijke selectie voor een deel buiten spel maar ik geloof niet dat ze geen invloed meer heeft of dat we geen implicaties zullen ondervinden op langere termijn. Vergeet niet dat moderne wetenschap en geneeskunde nog relatief jong is tov de tijdslijn van onze evolutie en hoewel het lijkt alsof deze wonderen verricht en ons op goden doet lijken, zijn we nog altijd mensen die vrij snel dood kunnen gaan eens de medicijnen of kennis of kunde niet meer voorhanden zou zijn.
Wel, had ons die vaccins niet gegeven en denkt ge dat wij met 7 miljard mensen zaten? Neen alle stadsmensen waren zo goed als dood geweest.
Onthoud, enkel boeren en weinig mensen hadden een resistentie ontwikkelt he. Zo'n vaccin is wel "valsspelen" in de natuur. Maar laten we niet struikelen over woorden.

Onze kennis groeit wel, maar de evolutie speelt zich nu buiten ons af. De vaccins liggen al klaar voor niet geboren baby's, we vergaren alles op computers, rekenen buiten onszelf op rekenmachines, gaan helemaal over naar het digitale. Dat zal wel met een tol op ons lichaam komen. Zo was er laatst een docu over hoe erg het er aan toe was door de digitalisering, maar ik ben vergeten kijken.

De moderne wetenschap in geneeskunde haar lang termijn effect wordt zichtbaar en waarschuwingen komen naar de oppervlakte. Je ziet nu al bepaalde dingen "andersom" gebeuren. Van anti biotica naar pro biotica.

Ik zeg het, als wij zonder vaccins hadden gewerkt waren wij nu maar met 2 miljard mensen misschien en was er veel minder vervuiling geweest en had onze wereld een heel ander oord geweest. Ik ben daar resoluut 200% zeker van.
Op zich is 7 miljard mensen niet slecht, maar wij leven niet ecologisch, wij leven te verdraaid met onze natuur.

Laatst gewijzigd door Peche : 5 april 2016 om 08:07.
Peche is offline   Met citaat antwoorden