Los bericht bekijken
Oud 5 april 2016, 23:00   #2457
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik kan het niet beter dan hoe het daar gekopieerd staat. Wel gekker
laat maar... het is al gek genoeg


Citaat:
Wat? Er zijn veel culturen die over een vloed spraken. En ik geloof wel degelijk in het OT he Praha. Historisch dan. Weet gij hoe oud die teksten zijn? Ge kunt dus echt die boot nabouwen volgens hoe het beschreven staat in de bijbel he. Maar dan echt he. Dat vind ik wel treffend.
ja en ?
Erg dat je dat er moet bij betrekken in een poging het te verklaren.
Je kan net zo goed stellen dat er aliens al die verschillende grondsoorten hebben neergepoot

Citaat:
En daar passen genoeg dieren op om deze diversiteit te verklaren. You might want to check that one out. IT IS REAL.
nope !
Ten spijt van het grote geloof en de bergen dat menige crea's verzetten om dat maar te willen aantonen : nope
TENZIJ... en deze is wel erg ironisch... je ná de zondvloed een blitz-evolutie veronderstelt met alle gekende mechanismen waar diezelfde lui zich zo tegen verzetten

Citaat:
Ik zet geen stroppop op. Had de film uitgekeken en je was mee he.
Ik luister altijd Praha. Denkt U dat ik één woord van U aan mijn ogen voorbij laat gaan? Twijfel niet. Maar nu is het aan jou uit te leggen hoe mutatie werkt in de evolutie. Hoe mutatie bijdroeg aan deze diversiteit.
... dat is al uitgelegd
MAAR ge waart er niet gelukkig mee
Remember ? Je noemde het een wilde hypothese waarop ik zei dat het een theorie is daar zowel de elementen, het systeem, etc allemaal al als feiten zijn geklasseerd
Vervolgens begon je over :
- mutaties zijn niet aangetoond
- mutaties zijn enkel negatief
- mutaties worden niet doorgegeven
- als mutaties worden doorgegeven wat dragen ze dan bij ?
- spontaan ? toeval ? ... dat bestaat niet ... da's gewoon omdat we het onderliggend plan nog niet kennen
- etc


Citaat:
Dat is meer dan een waarneming. Het is een samenwerking in de natuur waar een bv een uitbundige flora uit bereikt kan worden. Hoe de bijen de bloemen en gewassen onderhouden, hoe wij zuurstof omzetten en de bomen die voor ons recycleren naar nieuwe lucht.... Dat is geen verschijnsel, dat is echt en observeerbaar. Wij zijn daar afhankelijk van of we gaan dood.
Het is een relatie van symbioses
jonge jonge ... ge leest echt niet he
Dat is een vaststelling

Citaat:
Wat is dan al lang aangetoond? Op welke pagina in het evolutietopic moet ik zijn?
ni zeveren, Peche ...
waar zei ik iets van aantonen ?
Weer een stroman
praha is offline   Met citaat antwoorden