Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2012, 12:30   #176
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Vind je dat echt dat een stukske limburger zich moet komen moeien met zijn mening over BHV ?
Vanzelfsprekend. BHV is een symbooldossier geworden dat de ondemocratie van België vertegenwoordigt. Bijgevolg belangt BHV heel Vlaanderen aan, net zoals het niet erkennen van een Nederlandstalig Voeren meer was dan een Limburgs probleem.

In Voeren heb ik alles van op de eerste rij meegemaakt daar ik er ieder weekend mijn grootvader kwam bezoeken. Mijn tante is van 100% vlaams gemanipuleerd totdat ze vergeten is dat ze ooit Nederlands kon spreken. Van mijn vader werd door FW (franstalige terroristen) geëist dat hij stelling nam ondanks dat hij neutraliteit verlangde in het taalconflict. Voeren is toen ook federaal geregeld waarbij wij nooit geschoten hebben op stukskes brabandenaren. Alle nederlandse straatnamen doorgestreept met graffiti. Verdraagzaamheid op en top!!!

Bovendien heeft een stukske belgicist al helemaal niets te moeien met een vlaamse aangelegenheid zoals het al dan niet benoemen van burgemeesters. Die gewestelijke bevoegdheid heeft de federatie niets mee te maken.
Effect is offline   Met citaat antwoorden