Los bericht bekijken
Oud 9 november 2018, 09:03   #97
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Aanzetten tot haat is zoiets als:

http://westerse-beschaving.org/verzen-van-vijandschap/


De enige hel op aarde voor de hele mensheid, inclusief voor moslims zelf en ze beseffen het niet eens...

Hoe zielig en zelfdestructief ben je eigenlijk als je je angst laat aanjagen voor een niet bestaande hel door een 6de eeuws haatboek om jezelf vrijwillig op te blazen en ook nog door zoveel mogelijk onschuldige mensen mee de dood in te sleuren uit haat voor hun anders-zijn, voor hun andere dan islam geloofsovertuiging?
Waar is dan hun respect voor andere geloofsovertuigingen die ze beweren te hebben of zijn dat ook weer enkel leugens, schijn en takkiya?
En waarom?
Omdat moslims hun leven waardeloos vinden? Omdat ze zichzelf minderwaardig vinden? Omdat ze geen enkele waarde hechten aan menselijk en hun eigen leven?
Dan maar een bomgordel omgespen en zich opblazen zodat ze herinnerd zouden worden als martelaars, als helden en niet als de waardeloze, naamloze nobody die ze van zichzelf vinden?
Ben je dan eigenlijk nog mens als je zelfs je eigen leven niet eens de moeite waard vindt?
Normaal kun je dat alvast niet noemen..
Normaal kan je dat inderdaad niet echt noemen.

Voeg ik er nog wat lees'genot' aan toe.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 november 2018 om 09:04.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden