Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2019, 06:23   #121
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Alle chance dat Theo Francken ontslag heeft genomen uit de regering of onze steden en straten zouden nog meer vol lopen van vreemdelingen.

De bezorgdheid van de komende regering is hou we ons gaan ontdoen van al die vreemdelingen die Theo Francken ons land heeft binnengesmokkeld.
Dat zal een vreselijk moeilijke oefening worden en ik denk niet dat er ook maar iemand is op huidig ogenblik die zich daar wil met bezig houden. integendeel, wir schaffen das.

Gilde men tijdens vorige verkiezingen niet dat men Antwerpen ging 'opruimen?'

Uiteindelijk het zoveelste kiesveelokkertje is dat geweest.

Ik was vorige dagen nog maar eens te gast bij vrienden die in het Antwerpse (Linker oever) woonachtig zijn en na lekker gegeten te hebben, met dank aan de vrouw des huizes zijn we met de tram een richting stad gereden.

Ik hield het niet voor mogelijk want wij waren de enige blanken die op het tramstel stonden te wachten in het metrostation.

We werden ook vreselijk guur bekeken.

Aangekomen in Antwerpen stad is het alleen maar erger geworden, ik voelde mij er zeker niet thuis eerder in één of ander Noord/Zuid Afrikaans land.

Spijtig voor de vrienden maar ik was blij dat ik er terug weg was.

Daarom ook dat ik iets hogerop schreef: "Dat zal een vreselijk moeilijke oefening worden waar echt niemand zal durven aan beginnen"

En naast dat alles ...

Politieagent gearresteerd in fraudezaak rond humanitaire visa.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 januari 2019 om 06:27.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden