Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2019, 08:21   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Trump heeft een grote muil maar weinig concrete reactie. Dat weten ze in Iran ook. Dat hadden ze zich nooit geriskeerd met Clinton. Die had nu al multipele orgasmes gehad als ze bevel zou geven om Amerikaanse vliegtuigen Iran aan te vallen.
Heeft weinig of niets te maken met of iemand een grote muil heeft of niet.

Ik denk niet dat het probleem zo simpel ligt en men zal eerst verder onderzoek moeten doen dat het voor 500% bewezen is dat de aanslagen inderdaad uit de hoek van Iran gekomen zijn.

Trump kan als hij wil die landen van de kaart vegen maar het gevaar dat er in schuilt is dat de rest van de wereld dan ook overhoop staat.

Ik herinner mij tijdens de golfoorlog wijlen Generaal Norman Schwarzkopf jr. die toen eens opmerkte: 'Van voor naar achter doorrijden en alles platgooien anders staan we hier volgend jaar terug'

Trump beseft goed genoeg dat als hij daar zou beginnen dat hij WW3 in gang zet en de anderen weten dat ook.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden