Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2019, 19:38   #127
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Weet je wat nog het beste is "dingske". Door al dat multiculturele gezeik in ieders strot te rammen en er te blijven over zeiken, dat de mensen totaal ongevoelig en onverschillig zijn geworden voor al dat gedoe.

Dat krijg je van gezaag, het maakt andere mensen ongevoelig en onverschillig. En als.tegenreactie gaan de grenzen dicht mensen ook zagen. Dan wordt het 1 grote zaagpartij en wordt iedereen onverschillig.

Ze hebben gekregen waar ze om vroegen, 90% v d burgers boeit het geen ene flikker meer.
Is dat niet wat men probeert te bereiken dat iedereen er geen bal meer om geeft?

Dan kan men gewoon zijn/haar gangetje blijven gaan met ze allemaal binnen te halen. <<<-- lees *kassa*kassa* voor die lieden.

Het krijgt al teveel tegenstand volgens sommigen.

Wir schaffen das!!!

Nu heeft u wel gelijk dat het de mensen niet meer boeit de laatste tijden, zo schreef ik zelfs in een ander draadje, dat ik het mij geen bal meer kan aantrekken dat onze jeugd/kinderen/kleinkinderen er misschien ooit problemen zal met krijgen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 augustus 2019 om 19:39.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden