Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2009, 15:14   #48
viaSanctus
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Berichten: 767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...olenbeek.dhtml

En men verwacht van de burger dat ze met deze mensen samen gaan leven...en men vraagt waarom men vooroordelen krijgt, en men vraagt zich af waarom niemand hen in dienst wil nemen,...

Ochja, tzullen wel weer enkele rotte appels zijn...
Beste illwill,

Geen enkel mens met gezond verstand tolereert zulk gedrag, ook de meeste allochtonen niet, maar ik heb een vermoeden dat u zich daar weinig van aantrekt en het deels ook de schuld van elke andere allochtoon vindt.

Nu, waar ik u wil op duiden is, dat u door uw discriminerende uitspraken uw medelander absoluut niet helpt, u zorgt voor "voor" en "tegen" standers in een debat waarbij er geen voorstanders van zo'n gedrag mogen bestaan. Dat is hetgeen mensen met weinig maatschappelijk en sociaal inzicht veroorzaken in actuele discussies. In plaats van het debat in een gevecht te herleiden kan u objectief de daad beoordelen ongeacht de afkomst of schoenkleur van de dader. Ik kan u garanderen dat iedereen het met u eens zal zijn.

Verder wil ik u aanraden, als u dan toch "de buik er vol van hebt", om dan ook de armen uit de mouwen te steken en daadwerkelijk actief mee te helpen aan een betere samenleving. Mogelijk zal dat 1) u helpen het probleem beter te begrijpen 2) uw medelander bescherming tegen eventuele herhaling en 3) uw standpunt staven in dergelijke discussies.

dank u

mijn persoonlijke mening? Die gasten vastbinden aan elkaar en voor die tram gooien. Zou ik dat echt kunnen? Ja! (zonder verpinken) Ben ik daarom racist? absoluut niet. Het is geen kwestie van rassenhaat, maar een absolute grondige haat tegen zo'n jeugdcriminelen.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden